نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

جریمه سازمان لیگ در انتظار جواد نکونام

  • کد خبر: ۲۱۷۰۹۹
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
جریمه سازمان لیگ در انتظار جواد نکونام
غیبت‌های مکرر جواد نکونام در نشست‌های خبری برای جواد نکونام جریمه مالی به همراه داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در نشست‌های خبری سازمان لیگ حضور آن چنان پررنگی ندارد و این مسئله صدای خبرنگاران و تصویربرداران را در آورده است.

اصحاب رسانه در واکنش به بی توجهی سرمربی استقلال حاضر به انتشار مصاحبه مهدی هاشمی نسبت که به جای سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس حاضر شده بود، نشدند تا به این وسیله اعتراض خود را نسبت به تصمیم‌های نکونام اعلام کنند.

اما این پایان ماجرا نیست. غیبت‌های نکونام در نشست‌های خبری قبل از بازی به حدی قابل توجه و زیاد شده که سازمان لیگ قصد دارد یک جریمه مالی سنگین را برای سرمربی استقلال در نظر بگیرد تا شاید سرمربی استقلال از این پس به قوانین احترام گذاشته و در نشست‌ها حاضر شود.

سازمان لیگ فقط در شرایط ضروری و خاص غیبت سرمربی‌ها در نشست‌های خبری را بلامانع می‌داند و در طول فصل اجازه می‌دهد سرمربی‌ها در مواردی از حضور در نشست‌های خبری خودداری کنند، اما به طور معمول و در شرایط عادی سرمربی‌ها مجاز به غیبت در نشست خبری نیستند.

با توجه به اینکه رسانه‌ها به شدت نسبت به این موضوع انتقاد دارند، شاید جریمه اعمال شده از سوی سازمان لیگ تا حدی در رفتار سرمربی استقلال تغییر ایجاد کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->